geestelijke-gezondheid

Nieuwe mensen leren kennen ? - Activiteiten, Blog & Chat voor 50-plussers. GRATIS lidmaatschap! Gewoonvriendschap.nl
Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Geestelijke gezondheid
Op zoek naar Geestelijke gezondheid? - Zoek Geestelijke gezondheid in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Geestelijke gezondheid, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Geestelijke-gezondheid > Forum > Algemeen > spirituele sex
  Ali  1. Geplaatst op 12 januari 2005 om 17:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik las vandaag over spirituele sex. Ik vraag me af wat dat precies is en waar je dat kunt krijgen.

Renalda  2. Geplaatst op 20 januari 2005 om 12:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Beste Ali,

spirituele sex kan je hálen(!) bijeen lieve vriendin of vriend. Als je er meer over wilt lezen kun je een boekje kopen bij de Slegte bijvoorbeeld of een andere witte boekenmarkt. Gewoon zoeken op spirituele sex, onder die titel zijn een aantal boeken uitgegeven.

W.  3. Geplaatst op 20 januari 2005 om 12:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Nou Renalda,

ik weet dat je spirituele sex ook wel degelijk kunt haaalen!

Er zijn namelijk ook dames van plezier die zeer spiritueel zijn. Sommigen geven zelf tantra massages en holistic healing.

W

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X