geestelijke-gezondheid

Nieuwe mensen leren kennen ? - Activiteiten, Blog & Chat voor 50-plussers. GRATIS lidmaatschap! Gewoonvriendschap.nl
Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Geestelijke gezondheid
Op zoek naar Geestelijke gezondheid? - Zoek Geestelijke gezondheid in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Geestelijke gezondheid, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Geestelijke-gezondheid > Forum > Algemeen > Waarschuwing DAGG Maaseik: Dr. Van de Velde
  Alfred  1. Geplaatst op 17 april 2011 om 11:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Aan iedereen die overweegt hulp te zoeken in het DAGG-filiaal Maaseik, een belangrijke waarschuwing!

Hoewel er zeer zeker mensen zitten die bereid zijn je met de beste wil ter wereld verder te helpen met eender welk probleem je ook mag hebben, pas verdomme goed op voor psychiater Dr. Van de Velde. Als een cliŽnt haar niet aanstaat, schrikt ze er niet van terug haar macht te misbruiken en verbaal en emotioneel te mishandelen. Als je dan toch bij haar dient te komen, wat de eerste of tweede sessie het geval zal zijn, geef dan geen onnodige details die ze eventueel tegen je zou kunnen gebruiken. Want daartoe is ze verdorie maar al te goed in staat.

Linda  2. Geplaatst op 31 oktober 2011 om 08:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 17 april 2011 om 11:57 schreef Alfred het volgende:
Aan iedereen die overweegt hulp te zoeken in het DAGG-filiaal Maaseik, een belangrijke waarschuwing!

Hoewel er zeer zeker mensen zitten die bereid zijn je met de beste wil ter wereld verder te helpen met eender welk probleem je ook mag hebben, pas verdomme goed op voor psychiater Dr. Van de Velde. Als een cliŽnt haar niet aanstaat, schrikt ze er niet van terug haar macht te misbruiken en verbaal en emotioneel te mishandelen. Als je dan toch bij haar dient te komen, wat de eerste of tweede sessie het geval zal zijn, geef dan geen onnodige details die ze eventueel tegen je zou kunnen gebruiken. Want daartoe is ze verdorie maar al te goed in staat.

Uhhh
Ik heb daar echt geen problemen mee.

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Linda op 31 oktober 2011 om 12:18:49

Linda :-)  3. Geplaatst op 31 oktober 2011 om 12:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 31 oktober 2011 om 08:27 schreef Linda het volgende:
[..]

Uhhh
Ik heb daar echt geen problemen mee.

Je zou dit beter met je psychiater uit praten.

Carine Van ..  4. Geplaatst op 06 december 2011 om 19:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Dag

Ik ga binnenkort met mijn dochter van 6 naar het DAGG. Ze heeft problemen door onze scheiding. Maar wat bedoel je met " Als een client haar niet aanstaat, schrikt ze er niet van terug haar maccht te misbruiken en verbaal en emotioneel te mishandelen." Dit is toch een vrij zware veroordeling van jou.....

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X