geestelijke-gezondheid

Nieuwe mensen leren kennen ? - Activiteiten, Blog & Chat voor 50-plussers. GRATIS lidmaatschap! Gewoonvriendschap.nl
Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Geestelijke gezondheid
Op zoek naar Geestelijke gezondheid? - Zoek Geestelijke gezondheid in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Geestelijke gezondheid, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Geestelijke-gezondheid > Forum > Algemeen > seroxat
  Elsbeth  11. Geplaatst op 24 september 2003 om 21:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi Jose,

Ik was ernstig depressief, en moest de seratonine weer op peil krijgen
Ik heb 5 en een half jaar seroxat gebruikt.je moet als het goed is seroxat minimaal 1 jaar gebruiken.
Bijwerkingen bij mij waren wat hier al eerder besproken is:
droge mond, dikker worden, soms het gevoel hebben dat ik grote gaten in mijn hoofd had, ondanks alles ben ik toch blij dat ik het ben gaan gebruiken
Ik heb er héél veel baat bij gehad.
Maar ik heb ook een psychiater bezocht.

Groetjes en sterkte ik je mag me mailen voor meer informatie

Sandra  12. Geplaatst op 22 juni 2004 om 19:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb seroxat gebruikt vind het geen aanrader je groeit er erg van en het hetlpt niet het probleem op te lossen.
Ik zelf heb het drie jaar geslikt maar nu wil ik er vanaf. je moet het zelf doen dat is het beste

Manuela  13. Geplaatst op 09 juli 2004 om 11:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik slik al10 jaar seroxat ik heb me 9 jaar goed gevoeld,alleen het laatste jaar komen de fobische klachten en paniek aanvallen weer terug
ik ben ook wat dikker geworden,maar dat kan ook door het ouder worden komen
ik hoop dat ik mijn klachten de baas kan blijven,ik denk wel dat ik mijn hele leven seroxat of iets anders moet blijven slikken
groetjes Manu

Pieter  14. Geplaatst op 19 juli 2004 om 19:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben al een aantal keren begonnen (en gestopt) met seroxat of prozac. Ik merk alleen de eerste weken een prettig effect. Waarschijnlijk komt dat dan door de bijwerkingen. Weet iemand hier meer over te vertellen?

William  15. Geplaatst op 12 oktober 2004 om 16:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Pas op, er blijken weer vervelende bijwerkingen te kunnen optreden. Zoek dit even na en lees goed de bijsluiter!

William

Remko  16. Geplaatst op 25 oktober 2004 om 21:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Even een vraagje, ik slik ook Seroxat nu zo`n 2 maanden en het grootste probleem is zo als zij in de blijsluiter het noemen "seksuele stoornissen (meestal een uitgestelde zaadlozing)" heeft iemand daar ervaringen mee, een antwoord of iets anders.

De bijsluiter staat op internet o.a. bij

@!#$@!#$schizofrenieplein.nl/hulp/advies/medicijn/bijsluit/seroxat.htm

Dirk  17. Geplaatst op 16 december 2004 om 08:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Seroxat heet nu geen Seroxat meer maar Paroxetine
Ik zelf heb goede ervaringen met dit middel en voel me een stuk beter er edoor.
En natuurlijk heeft hij ze bij werkingen
En de enigste bijwerking waar ik last van heb wat ook op de bij sluiter staat je kan niet klaar komen er door.
Voor de rest zou ik niet zo maare stoppen met Seroxat om dat je je dan erg duizelig ga voelen en erg licht in de hoofd dat zijn dan de afkick verschijnselingen
Seroxat moet je dan ook lagzaam afbouwen

Iza  18. Geplaatst op 03 februari 2005 om 11:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik ben sinds twee weken aan het stoppen met seroxat. Ik heb dit medicijn een jaar gebruikt en ben in een jaar tijd 8 kilo aangekomen. Nu besef ik mezelf ook dat ik gedeeltelijk ben aangekomen omdat ik me lekkerder ben gaan voelen, dus meer ben gaan eten. Mijn vraag is of mensen ervaringen hebben dat ze na het stoppen met seroxat een aantal kilo's kwijtraken.
Verder wil ik nog even toevoegen dat ik zowel toen ik begon met dit medicijn als nu dat ik aan het stoppen ben, vrijwel geen last heb van bijwerkingen.
Iza

Jan-willem  19. Geplaatst op 20 mei 2005 om 21:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo jose ik gebruik seroxat al ruim 10 jaar in het begin heb ik 2 weken giegantiese bijwerken gehad, duizelig misselijk droge mond denken dat je dood gaat zo beroerd,daarna ben ik er ontzettend van opgeknapt de rem was er vanaf ik durfde alles en had altijd mijn woordje klaar mensen lachten om mij! ik ben er wel in een korte tijd 20 kg van gegroeid + sexuele stoornissen uitgestelde zaadlozing als ik een hele nam van 20 mg nam ik een halve ,ging het beter.toch wil ik er nu het liefst vanaf maar ik ben bang voor de bijverschijnselen? ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.veel succes.

Tjeerd Heid..  20. Geplaatst op 18 juni 2005 om 00:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik ben altijd moe en kom aan niks toe.
Ik gebruik ook al jaren xerosat.
Ik ben al 10 jaar deprie ik heb nergens zin in.
Jullie weten dat maar ik heb netelroos gekregen.
En een droge mond ik gebruik ook valium.
Ik ben altijd nerveus soms durf ik nergens heen
Maar nu denkt mijn arts dat ik het chronisch'
vermoeidheids syndroom heb 2 keer een bloedtest.
Ik moet elke middag 1 uur in bed .
En ik ga van de ww en ziek zijn heen en weer.
Ik weet het ook niet meer.
Ik loop al jaren bij de ggz.
Ik weet het ook niet meer.
Altijd moe het medc?
groeten TJEERD. .

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X